.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گزارش رویترز از قوی‌ترین مرد جهان ؛
دلاور مازني شانس اول کسب طلای المپیک لندن
بهداد سلیمی ادامه دهنده افسانه وزنه برداران سنگین وزن ایران و شانس اول کسب طلای المپیک لندن در دسته فوق‌سنگین است انتظار می‌رود وزنه‌بردار فوق سنگین وزن ایران با برقرار کردن تعادلی رضایت‌بخش میان قدرت، سرعت و تکنیک روان خود با بالا بردن وزنه‌هایی به سنگینی دو بچه‌فیل فولادی مدال طلای المپیک را از آن خود کند.
دلاور مازني شانس اول کسب طلای المپیک لندن

خبرگزاری رویترز در گزارشی نوشت: انتظار می‌رود وزنه‌بردار فوق سنگین وزن ایران با برقرار کردن تعادلی رضایت‌بخش میان قدرت، سرعت و تکنیک روان خود با بالا بردن وزنه‌هایی به سنگینی دو بچه‌فیل فولادی مدال طلای المپیک را از آن خود کند.

انتظار می‌رود بهداد سلیمی 22 ساله، ادامه دهنده افسانه وزنه‌برداران سنگین وزن ایران که در قلب 6 وزنه‌بردار المپیکی ایران قرار دارد، مدال‌های دسته فوق سنگین را در لندن 2012 از آن خود کند.

سلیمی در رقابت‌های قهرمانی جهان پاریس در سال 2011 با بالا بردن وزنه 214 کیلوگرم در اولین حرکت رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کرد و شهرت خود را در وزن 105+ کیلوگرم باز هم به رخ کشید.

کاظم پنجوی، وزنه‌بردار المپیکی سابق ایران و مربی حال حاضر ورزشکاران جوان در انگلیس در این باره اظهار داشت: اگر هیچ اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ ندهد، سلیمی کار راحتی برای بالا بردن وزنه 205 کیلوگرمی در یک ضرب و 250 کیلوگرمی در دو ضرب دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ناشناس 2 مرداد 1391
انشاء الله موفق باشه و بتونه تمامي مدالها را دروكنه
نا شناس 2 مرداد 1391
انشاءلله موفق بشه
نا شناس 2 مرداد 1391
شیر بیشه مازرون خدا ته همرا
م--- ن 4 مرداد 1391
سهم50 درصد مدالهای جهانی والمپیگ از آن مازندرانیها بوده حالا هم نامید نیستیم غیر ازسلیمی چشم به مدال یزدانی .تقوی. رضای .باباجان زاده ودیکرعزیزان اعزامی مازندرانی داریم شاید هم نتایج حاضله مازندارنیها بالای 50 درصد باشد من یکی امیدوارم محمود ---ن -از آمل

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.